En solig dag

God morgon på er mina fina. Jag har precis ätit frukost ute på altanen och har nu förflyttat mig ut på gräsmattan för att sola. Ja börjar verkligen få färg nu, vilket känns väldigt bra då jag känner mig fräshare när jag blivit lite brunare. Har också världens bästa solsällskap, nämligen Izor som ligger precis bredvid mig.
 
Planerna för dagen är att bara ta det lugnt nu under dagen och sen framfåt kvällen hade jag tänkt åka ut och rida ponnyn en sväng. Ska även åka ut och rida henne i morgon hade jag tänkt, hon får dock vila på tisdagen. Hon ska inte gå 4 dagar på rad när det är bete.
XoXo//Emma

Kommentarer
Fanny säger:

Tänk på att hundar inte ska ligga ute i solen när det är såhär varmt :)

Svar: Det var han själv som kom ut och lade sig hos mig och gick snabbt in igen.

Kram
None None

2015-07-05 | 12:04:31

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback