God morgon fredag

God morgon på er mina fina, jag hoppas att allt är bra med er. Själv mår jag bra, även om jag är lite trött. Jag har nämligen en tendens att vända på dygnet under sommarlovet, vilket jag inte gillar men som jag gör ändå.
 
Idag kommer i alla fall ponnyn att få vila efter hur det gick igår. Funderar dock på om jag ska åka ut och gå en sväng med henne under eftermiddagen. Har inte bestämt mig helt, så dagen får utvisa. Annars har jag inga speciella planer för dagen.
 
Nu ska jag nog ta och städa på mitt rum då det ser ut som kaos efter att ha varit bortresta så har jag massa kläder som måste tas hand om. Ni får ha en bra fredag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback