God morgon fredag

God morgon på er mina fina, jag hoppas att allt är bra med er. Själv känner jag mig lite som en zombie, men då har jag inte varit ute med hundarna eller hunnit dricka mitt kaffe än.
 
Planerna för dagen är att jobba, precis som jag gjort varje vardag de senaste veckorna. Efter jobbet idag ska jag möta upp Denise och vi ska gå och käka lite innan vi ska gå ner mot löga för att kolla på finbilscruisingen. Är det varmt tar vi nog ett dopp när vi ändå är vid stranden.
 
Nu ska jag gå en sväng med hundarna innan jag måste bege mig bort mot bussen för att åka till jobbet. Ni får ha en bra fredag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback