God morgon söndag

God morgon på er, jag hoppas att allt är bra med er. Själv mår jag riktigt bra, jag är fortfarande lite trött sen veckan då vi var borta. Men det är många timmars sömn att ta igen så då är det inte så konstigt att man är lite trött. 
 
Idag blir det bara en dag hemma utan några krav eller måsten. Jag ska dock åka ut till hästen och rida lite, vilket jag ser fram emot då jag inte varit ute hos henne på en vecka. Jag tror också att vi skulle åka och hämta Gold i eftermiddag. Men annars har jag inga som helst planer för dagen och det känns väldigt skönt.
 
Nu ska jag snart gå och äta frukost och sen tänkte jag börja med Ullaredshaulen så att den kan komma upp så snabbt som möjligt. Ni får ha en bra söndag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback