God morgon torsdag

God morgon på er, jag hoppas att ni alla mår bra. Själv är jag väldigt trött då det blivit två tidiga dagar på rad, men om man bortser från det mår jag prima. Har börjat få en förkylning i kroppen dock, vilket inte känns jätteroligt, har jag tur utvecklas den inte och blir en ordentlig förkylning. Jag vill kunna hitta på saker nu när jag blivit ledig igen.
 
Planerna för dagen är nog att åka och spela match nu på morgonen, sen om de går vidare är det ytterligare en match senare under dagen. Sen på kvällen är vi tillbaka här på hotellet och då lär vi nog bada igen.
 
Nu ska vi gå och äta lite frukost innan vi måste bege oss iväg till planen för dagens första match. Ni får ha en bra torsdag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback