Gör kväller

Nu har vi spenderat eftermiddagen och kvällen här nere i Göteborg och det känns underbart. Hotellet som vi bor på ligger så fint till, vi har en liten sjö precis bredvid, ett superfint joggingspår i skogen, killarna har en fotbollsplan på baksidan. I iår fick vi även ett hotellrum med en hall och 2 sovrum samt en toa såklart, vilket känns väldigt skönt då vi har lite mer utrymme än förra året.
 
Under kvällen har vi checkat in och killarna har fixat så att de får spela sina matcher och vi har hunnit med att äta middag. Några har även doppat sig i sjön, men jag kände att det var lite i det kallaste laget så jag lät bli. Jag vill inte dra på mig en förkylning nu när vi är här nere, för jag tror nämligen att jag har en liten förkylning på gång eller har haft i alla fall.
 
Jag lär nog börja avsluta nu, i morgon bitti ringer nämligen larmet klockan 6 för att vi ska hinna äta frukost oså innan vi ska bege oss iväg. Ni får sova gott så hörs vi igen under morgondagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback