Härliga eftermiddag

Älskar hur härlig väder vi har, trots att solen precis gick i moln. Det är dock varmt, så jag ligger fortfarande ute på gräsmattan och solar i väntan på att molnen ska försvinna... Undertiden passar jag dock på att börja förbereda lite inlägg som kommer komma upp under tiden jag är i Göteborg. Jag kommer ha med min dator, min kamera och min mobil. Men vi kommer samtidigt vara ute och fara mycket i och med att det är cup, så jag vet inte exakt hur mycket jag kommer kunna blogga live.
 
Så om ni har förslag på inlägg som ni vill läsa undertiden jag är borta så kan ni alltid kommentera dem så dyker de nog upp om lite mer än en vecka.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback