Mellanlandar på hotellet

Nu är vi tillbaka på hotellet en sväng och har precis fått i oss lite lunch. Vi ska snart iväg igen för att spela match då de vann sin 32:a-delsfinal och är nu alltså vidare till 16-delsfinal. Våra grabbar är riktigt grymma för denna matchen de precis spelade var ingen lätt match.
 
Vinner de denna matchen tror jag att det var en till senare ikväll, men om inte så blir det nog en kväll nere i poolen utan en massa telefoner oså. Eller jag tror att det blir en poolkväll även om de vinner denna matchen, för alla här är typ helt galna när det kommer till att bada.
 
Vi ska snart åka iväg, så jag ska börja göra mig i ordning. Ni får ha en fortsatt bra torsdag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback