Ny vecka och en ny dag

I morse vaknade jag upp till att regnet smattrade mot fönsterrutan, vilket var väldigt mysigt. Jag hade ju dock hoppats på fint väder även idag, men så blev det ju inte. Det ska sluta regna framåt kvällen, så då hade vi tänkt rida ut en sväng. Vi ska nog rida bort till en travbana som ligger i närheten om jag inte har helt fel.
 
Att rida ikväll är det enda jag har inplanerat för dagen. Därför blir det bara en skön dag hemma framför datorn. Jag ska fortsätta fixa lite inlägg som kommer komma upp nästa vecka när jag är borta.
 
Nu ska jag göra mig klar för att åka iväg till affären en sväng. Ni får ha en bra vecka och en bra måndag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback