Då var det söndag igen

God morgon på er mina underbara, hoppas att allt är bra med er. Själv är jag trött då jag hade larm klockan 7 i morse. Dels för att vänja mig lite tills i morgon men också för att jag hade tänkt åka med ut till Carisma och lilla Caol Ila som fölet heter, men det blev inte så. En bra sak är i alla fall att jag kom upp tidigt och har nu hela dagen framför mig.
 
Planerna för dagen är att vi under eftermiddagen ska hem till min kusin för att fira mitt lilla kusinbarn som fyller 2 år. Tiden bara flyger iväg! Annars blir det nog bara en lugn dag hemma framför datorn och en massa bloggande samt serietittande då det är tråkigt väder ute idag.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback