En spontanare ner på stan

Har varit ner på stan en sväng tillsammans med Denise nu under eftermiddagen. Vi gick i lite butiker samt att vi tog oss varsin frappe från Espresso house och satte oss ute i det fina vädret och bara pratade. Denise kommer kanske över en sväng senare ikväll också, vi får se lite. VI pratade om att sitta ute i min trädgård och bara ha det mysigt i solen, nu verkar solen dock ha gått i moln. Men den kommer nog tillbaka ganska snart om vi har tur. Jag som också hade tänkt gå ut och lägga på gräsmattan och sola lite. Den planen verkar det som att jag får skrota nu...
 
Annars har jag inte gjort så mycket mer idag. Eller rättare sagt så har jag inte hunnit göra så mycket mer då jag kom hem för inte alls länge sedan. Jag hade ju som sagt tänkt gå ut och sola, men det finns ingen sol så jag får helt enkelt göra lite bloggarbete istället. Det är ju faktist itne heler så illa, för då får ju ni en massa bra inlägg.
XoXo//Emma

Kommentarer
Anonym säger:

Ska du ha Promise på sommarbetet?

2015-06-12 | 08:28:38

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback