Fredag igen

Även idag tog jag en ordentlig sovmorgon, men det var väldigt skönt att få 10 timmars sömn och jag tror att det är ganska behövligt då klockan lär ringa vid 5:30 på söndag. I morgon har vi dock tur och börjar inte jobba förens på eftermiddagen. Blev dock ditkallad som fotograf så vi åker nog ut redan till lunch i morgon och då får vi tid att gå en sväng på mässan innan vi börjar jobba också.
 
Planerna för dagen är inga speciella. Jag ska iväg till stallet och rida en dressyrträning och såklart ta hand om Kapten. Får se vad för häst jag rider idag, men jag kommer som vanligt att skriva om ridpasset här efteråt om jag har något speciellt att skriva.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback