God morgon onsdag

Vaknande upp med regn smattrande mot rutan, vilket inte var jätteroligt då jag alltid blir så trött av regn och jag blir alltid lite piggare när det är sol ute. Men det kommer nog bli en bra dag ändå då jag kommer ha ponnyn att åka till när jag kommer hem från jobbet.
 
Planerna för dagen är just det, att åka till jobbet och jobba och sen åka ut till betet och ta hand om mitt lilla hjärta. På vägen hem från betet ska jag stanna till hos Denise och så ska vi kolla på PLL tillsammans, precis som vi brukar göra på onsdagar.
 
Nu ska jag dra med mig hundarna ut på en promenad innan jag ska åka till jobbet. Ni får ha en bra onsdag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer
Michelle Petersson säger:

så tråkigt med regn :P
Kram

2015-06-24 | 21:58:19
Bloggadress: http://nouw.com/michellepetersson

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback