God morgon söndag

God morgon på er. Jag hoppas att allt är bra med er och att ni njuter av sommaren, även om alla kanske inte har jättefint väder. Här skiner solen lite då och då, vilket är mysigt. Men jag hade gärna haft sol hela tiden så att man kunde gå ut och lägga sig på gärsmattan och sola, det har jag nämligen inte gjort i år.
 
Planerna är att försöka komma iväg till gymmet och köra ett pass på gymmet och sen hade jag tänkt att vi skulle få ut mitt skåp och mat till sommarstället där vi kommer ha våra hästar nu under sommaren. Vissa hästar kommer ut redan idag så därför tycker jag att det hade varit skönt att ha allt ute innan dem kommer, men vi får se hur det blir.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback