Lördag hittills

Mamma hade varit en sväng till Stockholm över natten så jag och Erik åkte ner och mötte upp henne på stan för att luncha på Taco bar. Vi stannade även till för att köpa lite kläder till två av mina små kusinbarn. Något av det mysigaste måste ju vara att få köpa bebiskläder, för det finns så mycket gulligt att klä dem i.
 
Annars har jag inte gjort så mycket mer under dagen. Eller jo, jag var i stallet och tog hand om mitt gråa lilla hjärta innan vi åkte ner på stan. Jag försökte även sola lite när vi kom hem, men just då blev det molnigt vilket gjorde att det blev lite solande och det under en väldigt kort tid. Jag är besviken då jag verkligen ville sola nu när jag äntligen hade tid, men tyvärr var inte vädret på min sida idag.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback