Otroligt mysig kväll

Blev så lycklig när jag såg mina klasskamrater uppträda idag. Jag kände mig nästan som en stolt mamma eller syster. De var sjukt duktiga med tanke på den korta tiden de flesta faktiskt läst teater "på heltid". De kommer verkligen att komma långt om de bara vill, den saken är säker för talang har de alla. Det ska bli spännande att se vad det blir av dem i framtiden.
 
Det var en väldigt mysig kväll också då jag fick spendera lite tid ihop med brudarna igen och det tackar man ju inte direkt nej till. Vi ska ses lite mer i helgen hade vi tänkt och om vi kan få ihop det med tiden i och med att jag och My ska ut och jobba på Strömsholm i helgen. Men lite tjejtid ihop ska vi nog kunna fixa till.
 
Nu ska jag krypa ner under täcket och det utan att sätta på något larm som ringer tidigt i morgon bitti, vilket kommer bli hur skönt som helst. Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback