Äntligen fredag

Jag börjar min fredagmorgon med frukost och det nya avsnittet av Grey's, vilket är en perfekt morgon i mina ögon. Har dock inte sminka mig ännu då jag inte vet vad detta avsnittet kommer bjuda på, jag är bara halvvägs än så länge. Det är de sista 20 som burkar vara de jobbigaste och mest känslosamma.
 
Det är en kort skoldag idag, även det är väldigt skönt då jag bara vil ha helg nu. I eftermiddag är det träning, precis som vanligt. Idag är det dressyrträning som står på schemat och jag vill gärna trimma Carpen idag då det var ett tag sedan jag red ett dressyrpass på honom.
 
Nu ska jag gå med Gucci innan jag åker och möter upp Ebba för att åka vidare mot skolan. Ni får ha en bra fredag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback