Effektiv torsdag

Det var en lång skoldag, men jag avslutade den med att ta en längre promenad med Gucci i det fina vädret. Det fick jag mycket energi av och fick 2 saker som skulle skickas in inskickade och så pluggade jag till ett prov jag har i morgon bitti samt att jag nästan skrev klart en text som också ska skickas in. En ganska effektiv pluggdag med andra ord.
 
Åkte även till gymmet med mamma och körde ett spinningpass, vilket var hur roligt och jobbigt som helst då vi hade en rolig ledare. Jag känner dock att jag har en liten förkylning i kroppen, men jag hoppas att den försvinner då jag verkligen vill kunna köra 2-3 pass på gymmet i veckan från och med nu. Men man måste lyssna på sin kropp, jag hoppas dock att jag kan köra ett till pass på söndag.
 
Nu tänkte jag släppa ut Gucci och sedan avrunda för idag och krypa ner under täcket med henne. Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon, precis som vanligt.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback