God morgon tisdag

God morgon, hoppas att allt är bra med er. Själv mår jag bra, jag tycker bara att det är synd att det inte är lika soligt och fint som det var igår, men det hinner förhoppningsvis ändra sig under dagen. Man blir alltid mycket gladare utav sol och fint vårväder med fåglar som sjunger.
 
Min skoldag kommer bli skön då jag bara har 2 lektioner under eftermiddagen. Efter skolan sen är det stallet som gäller, precis som vilken annan tisdag som helst. Idag ska jag dock inte första så loss massa päls, jag tror nämligen att det är smart att "låta den vila" någon dag.
 
Nu ska jag gå med Gucci en sväng. Ni får ha en bra tisdag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback