Mellanlandning hemma

Idag har jag haft energi, trots ganska få timmars sömn inatt då jag hade en hund som tog upp ungefär hela sängen... Energin börjar dock gå ur mig nu, så jag tänkte fylla på med lite kaffe och något att äta nu innan jag åker iväg till stallet. 
 
Planerna för kvällen är bara att jag ska åka och rida, får dock se om jag rider 2 hästar eller bara en. Jag kanske står vid sidan av en fotbollsplan under kvällen också, det har jag inte riktigt bestämt mig för ännu. Det lutar nog mot att jag åker med, men jag funderar på att köra ett lättare pass gymmet undertiden och kollar sista halvleken av matchen. Spridda tankar, men ni lär märka vad jag gör och vart jag är då ni alltid är med mig.
 
Nu ska jag byta om till ridkläder och bege mig mot stallet för dagens träning. Ni får ha en bra eftermiddag så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer
Alina säger:

sv: tack så mycket :)

2015-03-13 | 14:56:50
Bloggadress: http://oncelikethis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback