Mitten av veckan

Då har det redan blivit mitten av veckan, vilket är hur skönt som helst då det snart är fredag och helg. Idag är jag nog hemam redan vid 10 också, vilket inte direkt gör denna dagen sämre.
 
Eftersom att det är onsdag har jag stallet och lilla grå i eftermiddag, precis som alltid. Idag kan jag också göra stallet tidigt, vilket är väldigt skönt då det annars kan bli sent på onsdagar. Jag funderar även på om jag inte ska åka och köra ett pass på gymmet när jag ändå är i närheten. 
 
Nu ska jag gå med Gucci innan jag åker och möter upp åker och möter upp Ebba innan vi åker vidare mot skolan. Ni får ha en bra onsdag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback