Mysig söndagsmorgon

Jag har precis kommit in från en härlig promenad med Gucci ute i det fina vårvädret. Jag hoppas verkligen att detta fina håller i sig nu, för det är verkligen saknat nu efter vintern. Just nu är det lite för kyligt för mig och mina lungor, men snart tänker jag även börja springa ute igen och även det är något som jag har saknat nu under vintern.
 
Nu ska jag plocka med mig lite plugg och bege mig mot både en innebandyhall, gymmet och en fotbollshall. Så jag har ingen aning om när jag kommer hem och med andra ord så är det dagens planer. Jag har mobilen med mig så räkna med att ni kommer få uppdatering.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback