Redan mitten av veckan

Det har redan hunnit blivit mitten av denna skolveckan, vilket är hur skönt som helst. Just nu är jag nog inte ensam om att vilja ha helg och lite ledighet. Men först ska denna skolveckan avklaras ch två inlämningar ska skickas in...
 
Idag är det en ganska kort skoldag, vilket är väldigt skönt. Jag börjar med att ha teater på morgonen innan det sedan är dags för en lektion till. Efter den lektionen åker och Denise ner på stan och lunchar innan vi ska gå på ett möte som jag tror och hoppas kommer bli roligt.
 
Eftersom att det är onsdag så har jag även stallet i eftermiddag, precis som vilken annan vecka som helst. Ska försöka göra stallet så fort som möjligt så att jag kan få kvällen fri till att göra annat. Planlösa kvällar är välbehövligt någon gång under veckan för att man ska orka med.
 
 
Nu ska jag gå en promenad med Gucci innan jag ska åka och möta upp Ebba för att åka vidare mot skolan. Ni får ha en bra onsdag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback