Uppskattad eftermiddag

Jag trodde inte att jag skulle hinna på upp en video idag, eftersom att jag åkte till Alice under eftermiddagen. Men jag fick precis klart en kanaltrailer som jag aningen bättre än vad den förra var. Jag är dock inte helt nöjd med denna, men just nu får den duga. Ni får gärna klicka er in på kanalen och kika på den och säga vad ni tycker.
 
Om vi åter går till eftermiddagen så var det väldigt roligt att träffa Alice igen, vi träffas allt för sällan och det är något som vi måste ändra på Hos henne pratade vi en massa strunt, skrattade tills vi nästan grä, vi var lite nostalgiska framför Tv-program och mös vi med hennes fina hästar och sedan tog vi en liten joggingrunda med dem och det var väldigt mysigt då det var ett bra tag sedan jag red ut sist.
 
Nu tänkte jag krypa ner under täcket framför ett avsnitt av Private Practice innan jag somnar. Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback