Söndag utan söndagsångest

Jag kan inte säga att jag speciellt nöjd med vad gjort idag, vilket är inget alls. Överväger att bege mig till gymmet för att känna att jag fått något gjort idag då jag bara legat i sängen och kört till affären under dagen. Känner mig dock lite förkyld så det är inte jättesmart att åka och träna. Jag får se hur jag gör med det. Eller okej, jag har jobbat lite under dagen då jag fixat ihop inlägg åt er så inget har jag väl egentligen inte gjort...
 
Idag är det iaf söndagsångest, då jag har ledig i morgon. Det är väldigt skönt och det innebr en kortare skolvecka, vilket inte heller är speciellt dumt. På fredag är det hoppträning och omgång 2 av dressyren är på lördag, så veckan får gärna gå fort.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback