Tisdag även denna veckan

God morgon på er, hoppas att allt är bra mer er. Själv är jag ganska trött, men jag tar mig igenom dagen. Vi har veckans näst längsta dag framför oss, så det är lite mindre roligt att börja första dagen efter helgen med den. Men vi får se det positivt, vi fick en dag extra på helgen istället.
 
Eftersom att det är tisdag idag så är det stallet och lilla grå som gäller efter skolan för min del, precis som det alltid brukar vara på tisdagar. Det blev bara en snabbis med henne i lördags, därför tänkte jag att jag ska gosa extra mycket med henne idag.
 
Nu ska jag gå en promenad med Gucci innan jag åker och möter upp Ebba för att åka vidare mot skolan. Ni får ha en bra tisdag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback