Tisdag med countdown

God morgon på er, hoppas att allt är bra med er. Då var det tisdag igen och bara två dagar kvar innan jag får lov. Jag känner att jag verkligen räknar ner, men det är välbehövligt med ett lov och därför vill jag ha det så fort som möjligt. Det är bara 57 dagar kvar till sommarlovet också, det är mindre än 2 månader kvar. Jag längtar ännu mera dit, tänk alla härliga sommarkvällar ute med kompisar, rida i byxdress i kvällssolen, en massa photoshoots ute i det fina ljuset, bada, sola, grilla en massa, åka iväg på spontanutflykter osv. Sommaren är lätt en av mina favoriter när det kommer till årstider.
 
Eftersom att det är tisdag har jag stallet och lilla grå efter skolan, precis som vanligt. När jag kommer hem ifrån stallet är det dock råpluggning till torsdagens prov som gäller, mindre roligt men det måste göras om man vill ha betyg och gärna så högt betyg det bara går...
 
Nu ska jag gå med Gucci innan jag ska åka och möta upp Ebba för att sen åka vidare mot skolan. Ni får ha en bra tisdag så hörs vi senare under dagen. 
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback