Underbara fredag

Äntligen är de fredag, gissa om det ska bli skönt att få helg? Även om jag är en zombie idag, så uppskattar jag verkligen att det är fredag + att det är hoppträning i eftermiddag och det gör ju inte direkt dagen sämre. Har ett tal som ska hållas idag också, men det ska nog gå bra och jag har hyfsat koll på allt jag ska säga.
 
Jag och Erik får även kvällen för oss själva, så jag gissar att vi kommer kika på någon skräckfilm eller något liknande. Det låter som helt lagom planer för ikväll enligt mig. Ska ni hitta på något speciellt under kvällen?
 
Nu ska jag gå med Gucci innan jag åker och möter upp Ebba för att sen åka vidare mot skolan. Ni får ha en bra fredag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer
Emilia Jansson säger:

Ha en bra helg, det är du värd!

Svar: Tack detsamma söta du :)
None None

2015-03-27 | 10:35:29
Bloggadress: http://eryttaren.horseworld.se/
Johanna säger:

Vad fint det såg ut :)

Svar: Tack snälla :)
None None

2015-03-30 | 23:20:03
Bloggadress: http://islandshastpanaset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback