Underbart fotoljus

Kameran fick följa med ut under lunchpromenaden med Gucci och jag kan säga att det inte är ett besult jag ångrar. Det var riktigt bra och fint fotoljus ute och hunden var väldigt lydig som fotomodell. Här får ni ett litet smakprov, mer bilder kommer upp här under morgondagen.
 
Ni får inte glömma att hålla utkik här under eftermiddagen, då det kommer upp ett inlägg som handlar om ett väldigt starkt och viktigt ämne.
 
Jag ska gå och äta lunch nu och sedan ska vi åka iväg till Hälla för att köpa en blomma. Såklart är det jag som kör, ju mer träning desto bättre. Jag märker verkligen att jag börjar bli säkrare när det gäller körningen nu och därför tänkte vi utmana mig genom att jag får köra i lite mer trafik och en lite längre stärcka än vad jag hittills har kört.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback