Avslutar dagen

Sitter och tittat på Eurovision tillsammans med familjen i soffan samtidigt som jag har pluggat lite nu under kvällen. Vi kom hem från våran lilla utflykt vid 19. Huset var dock en besvikelse då det inte alls var vad vi hade förväntat oss, vilket var tråkigt då det var hur fräscht och fint som helst. Därför åt vi på pizzerian för att bli på lite bättre humör och sedan körde jag hem. Denna gången kan ha varit en av de bästa gångerna när jag kört och jag känner verkligen att det börjar bli framsteg.
 
Nu ska jag släppa ut hundarna och sedan tänkte jag krypa ner under täcket och avsluta för idag. Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback