God morgon tisdag

Det är mulet och tråkigt ute idag, därför ville jag inget hellre än att ligga kvar under täcket och inte röra mig ur fläcken på hela dagen. Men det är bara tisdag och tisdag betyder skola, så det är bara att pallra sig upp och göra sig i ordning för att åka mot skolan.
 
Eftersom att det är tisdag idag så betyder det att jag har stallet och lilla grå i eftermiddag. Eftersom att det blivit så kort tid ihop med henne på senaste så tänkte jag borsta och mysa lite extra med henne idag, det förtjänar hon.
 
Nu ska jag gå ut med hundrarna innan jag åker och möter upp Ebba för att åka mot skolan. Ni får ha en bra tisdag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback