Lördagskväll

Jag bestämde mig för att sticka ut och springa trots allt. Dock hann jag bara 3km innan det började regna, så jag vek av hemåt då jag inte ville blöta ner mitt nyfärgade hår och förstöra mina kläder med hårfärg. Ett riktigt tjejigt i-landsproblem, haha. Men 3km är ändå bättre än inget känner jag.
 
Var även iväg och köpte mat från Chop Chop som öppnat här i stan nu. Det gick väl att äta, men jag föredrar Spicy hot alla dagar i veckan framför Chop Chop. Så det var väl inte direkt ett ställe jag kan rekommendera att äta på om man gillar Spicy hot.
 
Nu ska jag bara slappa och försöka göra klart lite plugg om jag har orken till det. Ni får ha en fortsatt bra kväll så hörs vi igen i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback