Mysig lördag

Har preics kommit hem från en tur på stan tillsammans med Becca och sen avslutade vi med några avsnitt av supernatural hemma hos henne. Det var riktigt mysigt att sitta och prata i lugn o ro med lite fika. Vi gick även runt i lite butiker jag hittade en massa fint som jag ville köpa, men jag bestämde mig för att låta bli då jag vill kunna shoppa till ponnyn och eventuellt på Ullared om vi åker dit i sommar.
 
Det är väl vad jag har hunnit med att göra sen vi hördes sist. Eller jag var hos ponnyn en sväng och tog hand om henne innan jag åkte ner på stan och mötte upp Becca. Det blev dock en snabbis, men ibland får det gå det också.
 
Nu kommer mamma snart hem med middag, hon åkte precis iväg. Ni får ha en fortsatt bra lördagskväll så hörs vi senare under kvällen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback