Ett energiöst spinningpass

Körde ett spinningpass för min favoritledare idag. Dock hade jag knappt ngon energi, så jag gav verkligen inte allt jag kunde. Det var ändå bra att komma iväg och träna lite, jag måste komma bort från skolböckerna någon gång. Gymmet är ett väldigt bra ställe att koppla av på då man inte behöver tänka på plugg och man kan använda sin frustration på maskinerna så orkar man mera. Sen sover man alltid extra gott efter ett pass på gymmet.
 
Klockan är 22:23, men jag ska fortsätta plugga lite till då jag behöver läst igenom lite till ett prov som jag har på torsdag. Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback