God morgon onsdag

God morgon på er mina fina, jag hoppas att allt är bra med er. Själv är jag väldigt trött då jag var uppe lite för länge igår och gick upp tidigt idag för att plugga. Nu överdriver jag inte heller. Jag lade ifrån mig boken klockan 1 och hade larm 5:45 för att gå upp och kunna plugga samtidigt som jag åt frukost...
 
Planerna för dagen är att ta sig igenom en kort skoldag för att sen plugga när jag kommer hem. Jag ska dock ner på stan och hämta mina ridstövlar hos skomakaren innan jag kan ta mig hem för att plugga. Just nu vill jag bara att det ska vara i morgon, så att jag kan andas lite igen. Ikväll är det även hoppträning som gäller, så jag kommer få en paus i pluggandet. Efteråt har vi även USEK-möte, som jag skrev tidigare känner jag att jag inte har tid med det idag, men det är bara att pallra sig dit.
 
Nu ska jag gå en sväng med hundarna och sen måste jag börja röra mig mot skolan. Ni får ha en bra onsdag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback