God morgon onsdag

God morgon på er mina fina, jag hoppas att allt är bra med er. Själv mår jag bra och känner mig faktiskt utvilad, vilket är väldigt skönt då jag har larm i morgon i och med att det är hoppkurs. 
 
Planerna för dagen är inga speciella. VI har usekmöte i stallet som jag ska gå på och sen har jag träning ikväll. Får se om det blir Myran även ikväll eller om det blir någon annan. Jag tror att vi har ett bommar ikväll, men jag är inte helt 100. Så då hade det varit skönt att ha Myran just för att förbereda inför i morgon bitti.
 
Nu ska jag gå en sväng med hundarna innan jag och brorsan ska ner och luncha med mamma. Ni får ha en bra onsdag så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback