God morgon torsdag

God morgon på er mina fina, jag hoppas att allt är bra med er. Själv var jag inte jättetrött idag när jag vaknade, så det är väldigt skönt. Det kan vara för att jag sov lika länge som jag brukar göra i vanliga fall, under lovet sover jag nog lite för mycket mot vad jag är van vid.
 
Planerna för dagen är att jag ska åka och hoppa Myran nu på förmiddagen. Sen kommer jag spendera lunchen i stallet, så jag är väl hemma vid kanske 14. Efter det tänkte jag faktiskt ta och få lite plugg gjort innan jag och mamma eventuellt åker iväg och spinner lite på gymmet.
 
Nu ska jag byta om och gå en sväng med hundarna innan jag måste börja röra mig mot stallet. Ni får ha en bra torsdag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback