God morgon torsdag

God morgon på er mina fina, jag hoppas att allt är bra med er. Själv är jag väldigt trött då jag har lämnat in mina glasögon och måste därför vara utan, vilket gör att mina ögon blir tröttare och mitt huvud måste anstränga sig mer.
 
Planerna för dagen är att ta sig till skolan och klara av skoldagen. Idag kommer det dock inte vara fullt så lång som den kanske brukar då min sista lektion är inställd. Sen har jag och mamma bokat spinning ikväll så vi får se om vi tar oss iväg på det eller inte, jag är nämligen förkyld och jag både sprang ett coopertest (2km) samt att jag hopptränade. Därför är jag väldigt öm i kroppen idag...
 
Solen har knappt börjat gå upp, men jag åste dra med mig hundarna ut på en promenad ändå. Ni får ha en bra torsdag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback