Stallet i 26 timmar

Det blev inte många timmars sömn inatt, vilket jag inte hade räknat med heller. Jag hade dock inte räknat med att vara uppe mellan 2 och 4 heller, men det blev så trots allt. Barnen verkade ha haft en rolig kväll och vi ledare hade också det riktigt mysigt. Vi hade lite ensamtid innan barnen kom och det var supermysigt att bara få prata av sig lite innan vi skulle börja "jobba".
 
Under dagen idag har jag dock jobbat i stallet, tillsammans med en av de som också sov kvar. Det var vi som "hade hand om" stallet idag och såg till att allt som skulle göras blev gjort och liknande. Även det har gått bra, trots att både jag och hon som jag jobbade med var helt slut vid 14. Vi kunde knappt tänka, eller det kunde inte jag i alla fall...
 
Efter 26 timmar i stäck i stallet tänker jag nu packa upp och sen står ett bad på schemat. Jag tror aldrig att jag kännt mig så äcklig som jag gör nu. Ni får ha en fortsatt bra kväll så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback