God morgon onsdag

God morgon på er mina fina, jag hoppas att allt är bra med er. Själv känner jag mig väldigt trött då det första jag såg när jag kollade ut genom fönstret var regnet öste ner utanför. Därför ville jag bara ligga kvar under täcket hela dagen, men väntar en kort skoldag samt ett USEK-möte senare ikväll. Eftersom att det är onsdag och jag ska vara i stallet på mötet så kommer jag ta hand om lilla grå i samma veva. Det är planerna för idag, inte så speciella utan det är en helt vanlig vardag för min del.
 
Nu ska jag dra med mig hundarna ut på en promenad, det spöregnar ute så vi får se hur det går. Ni får ha en bra onsdag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback