God morgon tisdag

God morgon på er mina fina, jag hoppas att allt är bra med er. Själv är jag ganska seg då jag pluggade i princip hela dagen igår och det tog verkligen på mina krafter.
 
Planerna för idag är att åka till och skolan och ta mig igenom skoldagen. Sen ikväll hade jag tänkt rida en sväng och jag tror kommer bli lite dressyr. Det är inte för min vanliga tränare idag utan det är för en annan, vilket jag gillar då jag tycker att det är bra att rida för olika personer då de ser olika saker.
 
Nu ska hundarna få sig en promenad innan jag ska åka och möta upp Ebba för att sen åka vidare mot skolan. Ni får ha en bra tisdag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback