God morgon torsdag

God morgon på er mina fina, jag hoppas att allt är bra med er. Själv mår jag toppen och blev lite gladare när jag såg att det inte regnar utomhus. När det regnar vill man bara ligga inne i soffan och kolla på film och inte ta ett steg utanför dörren, nu blev det inte lika gobbigt att dra med sig hundarna på en promena heller.
 
Jag har skrivit in en massa datum i min kalender nu under morgonen. Vecka 42 kan jag säga att jag kommer få svårt att hinna blogga, jag kommer knappt hinna sova under den veckan känns det som och jag kommer kanske vara hemma totalt 24h den veckan, om man inte räknar med de 4-5 timmars sömn jag kommer få. Det är även den veckan som jag tänkte vlogga lite ifrån, vilket jag hoppas att ni kommer tycka är roligt. För jag är väldigt taggad på den veckan och det kommer bli en väldigt rolig grej att få göra.
 
Nu ska jag gå ut med hundarna innan jag måste åka iväg och möta upp Ebba. Ni får ha en fortsatt bra torsdag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback