Måndag och en ny vecka

God morgon på er mina fina, jag hoppas att allt är bra med er. Jag hoppas att inte allt för många av er trötta för att ni var ute och såg på blodmånen inatt. Jag var jag faktiskt inte ute och fotade då jag såg lite bilder från en tidigare blodmåne och jag tyckte inte att det verkare jättespeciellt. Därför sov jag en extra timme istället. Fy vad tråkig jag låter, men jag var trött och då kändes det också smartare att prioritera sömen.
 
Planerna för dagen är att ta mig igenom skoldagen, precis som vilken annan vardag som helst. Sen tror jag att jag bara kommer stanna hemma och plugga ikväll. Jag har 2 böcker som ska läsas, ett prov på torsdag eller nästa vecka, ett muntligt framförande som ska göras och en recension som ska skrivas.
 
Nu ska jag ta och gå med hundarna innan jag ska åka och möta upp Ebba för att sen åka vidare mot skolan. Ni får ha en bra måndag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback