Skoldagen avklarad

Äntligen är jag hemma efter denna långa måndagen i skolan. Dock har jag skolarbete som jag måste sätta mig och göra, så jag är inte "klar" med skolan för idag. Det är tyvärr så det blir när man läser 9 kurser eller vad det nu var jag räknade det till igår. Men allt med denna måndagen har inte varit dåligt, för vi fick äntligen beställa våra ES-tröjor. Det tog bara 13 månader...Jag måste säga att det känns väldigt skönt att veta att de är påväg nu i alla fall.
 
Jag vill gärna slippa ha skolarbete hela kvällen och tänkte därför göra klart så mycket jag bara kan innan vi ska iväg på visning. Ni får ha en fortsatt bra dag så hörs vi senare.
XoXo//Enna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback