Klockar ut för ikväll

Hej på er, hoppas att allt är bra med er. Känns lite ovant att ha bloggen igång, men det är samtidigt väldigt roligt. Jag hoppas att ni är lika taggade som jag på att jag dragit igång igen. Egentligen passar December kanske inte superbra med tanke på hur mycket vi har i skolan, å andra sidan kommer det hända så pass mycket i December så jag känner att det hade varit svårt att vänta tills årskiftet. Under December är det bland annat bal, jag ska åka till Italien juldagen, det är jul och nyårsfirande samt min sista avslutning innan studenten. Jag kommer även ha gjort klart mycket av mitt gymnasiearbete efter denna månad, vilket gör att onsdagseftermiddagar kommer bli den dag i veckan då jag jobbar mycket med bloggen/sociala medier samt får mycket plugg överstökat.
 
 
Jag önskar att jag hade kunnat skriva och prata mer med er, men nu måste jag verkligen sätta mig och fortsätta skriva på ett tal som jag examineras på nästa vecka. Har även PM-skrivning samt 2 stycken prov så just nu känns det lite körigt jag inte är vad med att ha så pass mycket plugg under kort tid då hösten varit väldigt bra överlag.
 
Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback