13:E December

God morgon på er, hoppas att allt är bra med er. Idag är det Lucia, det är också en månad sen jag kom hem från Tyskland. Därför passar jag på att länka inlägget där jag skrev om resan till Tyskland, länken har ni här. Har ni några frågor eller vill veta något kan ni bara kommentera de så svarar jag självklart på de.
 
 
Idag är det Luciatåg på skolan, som det alltid brukar vara. Det är alla musiker som håller i det, vilket är väldigt mysigt. Sen är det en förjävligt lång lektion efteråt. Efter det är det dock bara åka hem för min del. Eller jag ska inte hem direkt utan jag kommer stanna till i stallet för att ta hand om Hiba, men efter det åker jag vidare hem.
 
Nu måste jag snart börja bege mig mot bussen. Vi hörs senare under dagen, glöm inte att kolla in inlägget om min vecka i Tyskland.
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback