Äntligen fredag och helg

God morgon på er, hoppas att allt är bra med er. Själv ligger jag fortfarande i sängen då jag är ledig idag. Börjar dock bli hungrig så jag måste bege mig upp ur sängen för att fixa lunch och gå med hundarna. Det är nämligen riktigt fint väder ute idag så jag tänkte ta en runda med de.
 
Planerna för dagen är att jag ganska snart också ska bege mig mot jobbet. Jag börjar mitt skift om 4 timmar och det tar lite tid för mig att ta mig dit oså. Fudnerar på aom jag ska pka med mamma till Ö&B innan jobbet dock, får se hur det blir med den saken. Behöver nömligen handla en julgran till vår Luciashow då vi kastat den gamla i och med att vi fick nya lokaler och då rensade vi vår källare där vi hade alla grejer.
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback