Avslutar dag 2 i Italien

 God kväll, jag hoppas att allt är bra med er. Själv mår jag bra, är lite trött bara. Det var en kort bit att resa, ändå har det gjort mig trött. Dagen har i alla fall vara väldigt mysig. Vi åkte till stranden och gick runt lite, kolla på någon utställning som var. Vi åkte hem och åt lunch innan vi sedan åkte iväg med min kompis hund och gick en promenad där vi var. Sedan lämnade vi av hunden hemma för att sen åka vidare och köpa lite glass, som förövrigt var hur god som helst. Vill ni se allt detta finns det på snapchat/instagram, emmaostensson.
 
Nu ska jag gå och tvätta bort mitt smink innan jag ska avsluta för ikväll. Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback