Avslutar för idag

Hej igen på er, hoppas att allt är bra med er. Med mig blir det som sagt bara bättre och bättre, fick även tillbaka ett provresultat som var bättre än förväntat. Det gjorde mig väldigt glad och lättad, det kändes nämligen inte speciellt bra när jag skrev det provet.
 
Idag har jag bara tagit det lugnt och varit på jobbet. Kunde komma ifrån lite tidigare då jag var klar med allt det som jag behövde göra. Superskönt att kunna komma hem i bra tid då jag annars skulle komma hem om kanske 5 minuter eller så. Nu hinner jag koppla av och ändå få många timmars sömn.
 
Nu ska jag ta och sova lite, även om jag har sovmorgon i morgon. Älskar att börja vecka med en lång sovmorgon, det minskar verkligen söndagsångesten. Nu är det mer måndagsångest man får då tisdgar är jobbiga.
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback