Avslutar för ikväll

Har pluggat hela kvällen, skulle egentligen behöva plugga ännu mer. Skulle ha läst ut en Engelskabok till i morgon, den har jag 30 A4 sidor kvar på nu och jag har läst en massa ur den hela kvällen. Jag har också pluggat lite annat då jag har prov i morgon...
 
Att plugga är bokstavligen vad jag hunnit gjort under tiden jag varit hemma ikväll. En liten stund, direkt när jag kom hem plockade jag in kläder i garderoben och då passade jag på att lägga ner några av de i min resväska i och med att jag lämnar Sverige nästa vecka.
 
Nu måste jag dock runda av. Klockan ringer om lite mer än 6 timmar och se senaste nätterna har jag sovit som skit så jag är helt slutkörd just nu.
XoX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback